Usch fy blä

Som ni såg i mitt senaste inlägg så blev det ganska sent innan vi somnade igår, jag tror att klockan visade 04.26 sista gången jag tittade på den.. Nu har klockan passerat halv nio och jag är vaken, varför? Jo, igår då jag satt hos mamma så pillade jag mellan tänderna med en "rengöringspinne" som jag fick av tandläkaren då jag var där igår och tror ni inte att min skena bakom framtänderna lossnade?! Den lossnade inte hela vägen, men mer än hälften så jag måste limma dit den igen så att den inte släpper ännu mer. Fick en akuttid hos tandläkaren klockan tio, så nu försöker jag hitta sätt att sysselsätta hjärnan så att den inte somnar utan mig..

Då jag var hos tandläkaren igår så pratade vi lite om min skena och hon frågade "sitter den som den ska" och jag sa att jag trodde det. Är det här ett ordentligt tecken på att jag hade fel eller vad ?!

Ska gå ut och sätta i motorvärmare och sen ska jag göra nåt annat för att fördriva tiden, typ vika kläder ?
Nä, usch! Jag vet knappt vad jag skriver nu så det är lika bra att sluta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0