Sömn ljuva sömn..

..Här kommer jag!

Nu har jag eldat, diskat och promenerat med Sita så nu är det dags för sängen. I natt kommer jag att drömma om diskmaskinen och att det äntligen är slutdiskat allt för hand, men först måste den kopplas in så jag passar på att drömma om det så länge : )

Nu ska jag sova, och sen så har jag lovat att jag ska ställa larm klockan tre så att Jonas tar sig upp. Jag tror att han klarar det bra även utan mig men det är alltid bra att ha en reservplan..

Godnatt och sov gott, för det ska verkligen jag göra!

Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Jag har ett grymt film tips till dig! :)

2009-12-21 @ 17:09:23
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0