Som vanligt..

..så vaknade inte vi då vi skulle så nu har vi mycket som ska hinnas med på kort tid så egentligen så har jag inte tid att sitta här och blogga, men nu då man har en kamera så har det helt plötsligt blivit roligare att blogga så jag TAR mig tid : )

Igår så var vi till stan och shoppade, jag hittade en svart tröja och en flaska vin men inget mer.. Jonas hittade ganska mycket fint så han lyckades bättre än jag (men jag är lika glad ändå).

Nu ska jag gå ner och göra mat och sen ska jag göra efterrätten och sen måste vi fara..

Här kommer två bilder på Sita, tror ni att hon tyckte att det hade varit nåt gott på skärbrädan? Vi hade ätit revbenspjäll och jag tror att hon ville ha mer än skärbrädan, men det var alldeles för gott för att det skulle bli nåt över.



 

Så nu har jag verkligen inte tid att sitta här längre så nu sticker jag ner till köket en stund...

 

GOTT NYTT ÅR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0