Snart helg!

Ska sova nu men först så tänkte jag skriva ett par rader här.. Vi var till Kalvträsk en snabbis ikväll och då vi kom dit så påpekade Jonas att dom hade mycket finare gran än vad vi har här i Bygdeträsk och eftersom att våran är den fulaste som jag någonsin har sett så är det kanske inte så svårt.. Iallafall så hade vi varsin lösning på problemet..

Min lösning: Vi får helt enkelt vara med och bestämma gran nästa år..
Jonas lösning: Eller så flyttar vi till en by som redan har en fin gran..

Igår så skickade vi iväg våran julgardin till grannen för att hon skulle sy den och jag hade packat ner allt i en påse.. eller hur var det nu?!?

Jonas: Skickade du allt som hon behöver för att sy gardinen?
Jag: Ja, det gjorde jag..
Jonas: Är du säker på att du skickade allt?
Jag: Ja, jag är helt säker.
Jonas: Skickade du trådrullen?
Jag: (tystnad) Nä..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0