Sista onsdagen 2009

Japp, så var den här.. Sista onsdagen 2009, inte för att det är en speciell dag men jag försökte komma på en rubrik och ni ser ju hur det gick.. Jag jobbade övernattning i natt men jag fick börja lite senare igår så det här arbetspasset gick jättefort. Sen så kom jag hem och eldade och tog en promenad med Sita och nu så håller jag på med lunchen samtidigt som jag försöker hitta nåt mumsigt som man kan ha som efterrätt imorron.

Jag har inte tagit några bilder idag men jag kan ju kanske slänga in nån från igår.


Det var ganska kallt och mörkt igår men det var ändå mysigt med alla björkar : )


Nu ska jag göra klart maten och sen ska jag väcka han som sover och sen ska vi till stan..

Kommentarer
Postat av: sussie

å vad kul med en kamera i julklapp då blir det mer bilder i bloggen =)

2009-12-31 @ 12:39:48
URL: http://mittlivibild.blogspot.com
Postat av: Ka

gott nytt år !

fin blogg du har oxå !:)

2009-12-31 @ 13:52:27
URL: http://priiinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0