Sista lediga dagen..

Nu har jag varit en sväng till Burträsk och köpt ägg och lite annat och nu ska jag börja baka :)
Visst var det igår alla julkort skulle ha varit skickade? När jag var in på OK idag så var det massvis med folk som köpte julfrimärken, men det är väl så det brukar vara? Säger man ett datum som sista så brukar dom flesta komma ihåg det dagen efter..

Man kan då inte säga att det är speciellt varmt ute nu, jag fryser bara jag tänker på det.. Jag kommer att måsta springa ner och elda hela kvällen så att det inte blir så fruktansvärt kallt.

Imorron blir det jobb och sen ska jag jobba dygnspass på lördag och sen har jag två helger till innan jag får vara ledig två helger, tror ni att jag längtar dit eller ? Hoppas att det är nån som vill byta min övernattning den 29/12 så att jag hinner träffa Jenny och Cailey ordentligt..

Nu ska jag gå ner och sätta igång julmusik och börja med julkolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0