Redan slut ?

Jag har inte haft tid, ork eller lust att uppdatera bloggen på flera dagar nu. Igår så jobbade jag dygnspass så jag kan ju skylla lite på det. I torsdags innan jag skulle sova så fick jag astma som inte gav sig och det slutade med att vi åkte till akuten och kom hem igen ca 05.30 så det blev inget jobb för mig i fredags.

Helgen tog slut alldeles för fort men det kommer ju snart en ny (som jag också jobbar) och sen kommer det en till (tredje jobbarhelgen i rad) och sen så är jag ledig två helger efter varann :)

Imorron ska jag till Norsjö och hälsa på mina systrar (L & J + syskonbarn) och sen så ska jag hem och ta hand om hemmet lite.

Nu orkar jag inte skriva mer, det är bara några dagar kvar tills jul och så snart kanske jag får tid över till att blogga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0