Hej igen!

Jag har haft ett litet uppehåll i mitt bloggande nu under julen. Jag har inte orkat blogga och sen så har det varit fullt upp iallafall. Jobbade dygnspass igår (slutade 09.00 i morse), men det var bara det att det hade snöat så mycket så att jag fick först göra allt morgonarbete själv för att hon som skulle avlösa mig inte kom fram i tid. Sen då jag skulle fara så var det så mycket snö och vägen var såklart oplogad så det var bara att sätta sig ner och vänta på plogbilen. Jag var hemma ungefär halv tolv.. Suck.. Dagen har gått åt till att återhämta sig lite och nu är jag pigg och hungrig och back in the game! Fick min julklapp av Jonas och jag blev SÅ GLAD! Han visste precis vad det var jag ville ha :) Nu återstår det bara för mig att köpa min julklapp till han och jag har ett par idéer..



Nu ska jag gå ner och fixa nåt att äta och sen vet jag inte vad vi ska göra, men det ser iallfall ut som om det har slutat snöa och det gillas verkligen just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0