GODNATT

Det blev en sen kväll ikväll. Jag har varit i stan och hos mamma medans Jonas jobbade. Träffade min ingifta faster Annika och det blev middag på tatung, gott och väldigt trevligt. Sen så har jag gjort bort ännu en julklapp så nu är det en mindre att fixa sen.

Det blir inget långt inlägg det här, jag är alldeles för trött. Jag har tagit på mig ett extrapass nu vid jul, kände att det kan vara bra med lite extra pengar och mer tid har ju aldrig skadat. Dygnspass annandagen blir det så jag missar ju inte så himla mycket av julen så det är ju bra det oxå! Men det enda negativa är jag att jag får tre helger i rad igen..

Jaja, ska sluta nu och lägga mig under täcket i ett desperat försök att få lite värme, det var bara drygt 15 grader då vi komme hem så jag hoppas att värmen kommer snart..
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0