GODNATT!

Julklappen som jag fick av Jonas var en digitalkamera och en väldigt bra sådan (om man frågar mig). Jag blev jätteglad och sen igår har jag tagit upp mot 100 bilder. På vad? Ingen aning faktiskt.. Haha, nä jag ska bara lägga upp lite bilder och sen ska jag sova. Då Jonas passerade här med lastbilen så stod jag vid vägen med tummen upp i luften och självklart fick jag åka med : ) Följde med han då han lastade upp så det är därför jag är vaken nu, vi har precis kommit hem igen..

Jaja, nu är det slutsnackat. Här kommer lite bilder på Sita, snö och lite annat (typ mitt hår)..

Undrar om Jonas hade nåt som hon ville ha?!


Tyckte att det såg så mysigt ut så jag var tvungen att ta fram kameran..


Jag tror att någon är rädd för kameran..


Mormorbilen..


Jag var och klippte mig idag, jag blev jättenöjd!


Har också kommit fram till att jag blir bäst på bilder då jag
visar mitt rätta jag. För visst är jag sådär uppblåst i verkliga livet? (Hihi)


Här kommer sista bilden för detta inlägg, våran fina julgran : )


Nu ska jag sova för imorron så är det dags för jobb igen. Jobbar övernattning till onsdag och sen är jag ledig till fredag em. Så det gäller att sova då det finns möjlighet. Förresten! Är det någon som vill ha en lite datakurs med mig om hur man designar om bloggen och så? Jag fattar inte om jag måste läsa själv utan jag behöver nån som visar hur jag ska göra för jag tycker att det är alldeles för krångligt..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0