Tisdag

Det var otroligt skönt att sova, så skönt att vi inte vaknade då väckarklockorna ringde utan vi sov vidare tills klockan var tolv. Jag skulle egentligen börja jobba 16.30, men det blev ändrat så jag börjar lite senare.. Det passar ganska bra för då hinner det inte bli sviiinkallt innan Jonas kommer hem. Jag ska snart ta en långpromenad med Sita (ja jag ska klä mig ordentligt) och sen ska jag fixa lite inför kvällen. Jag vet fortfarande inte vad vi ska göra på nyårs och jag börjar få lite småpanik, jag vill ju inte att vi ska sitta hemma och göra ingenting.. Jaja, ska ringa lite samtal och se om det går att ordna : )

Nu har jag ju en bra kamera så nu kan jag lägga upp bilder varje dag *överlycklig* Hihi, så här kommer några bilder..


Gäststugan.. Tror inte att nån vill bo där nu..


Mamma och Mathilda


Åkte lite lastbil igår, det är så kul : )


Jag passade på att leka lite medans Jonas lastade


Det är ju lite snö ute nu..


Nu ska jag ut med vovven, skriver mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0