Äntligen hittade jag ork till att blogga!

Jag har verkligen inte haft ork till att blogga nåt dom senaste dagarna, jag har inte ens haft ork till att läsa bloggar.. Egentligen skulle jag jobba övernattning i natt men tidigare idag så hade jag feber och migrän, huvudvärken är kvar men jag tror att febern är borta. Nu blir det sömn i drygt 10 timmar om allt går som det ska : ) Känns så skönt att kunna sova utan att vara rädd att försova sig så nu ska jag verkligen passa på, men jag måste ställa väckarklockan för annars kommer jag att vakna tre gånger i kvarten och undra vad klockan än och hur länge jag har sovit.

Jag måste verkligen påminna alla om att se den här underbara filmen som går på femman på söndag (kl 21.00), det är absolut en av dom bästa filmerna jag sett i hela mitt liv (och eftersom att det är ganska många så kanske ni kan gissa hur bra den är?)

MISSA DEN INTE! (kan nån påminna mig så att inte jag missar den?)


Kommentarer
Postat av: Lisette

Tack :)

2009-12-09 @ 23:25:27
URL: http://betsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0