10 dagar kvar..

Jag ska jobba ikväll, börjar 16.30 och slutar klockan 09.00 imorronbitti. Helgen är slut och enligt mig gick det för fort, jag vill ha helg längre. Igår så var vi i Bursiljum och åt julgröt och sen så pysslade jag och Anette lite och jag höll på med samma figur i mer än två timmar och den blev ändå inte helt bra, men skam den som ger sig.

Igårkväll ganska sent så fick vi ett sms av min lillebror kalle och han frågade om vi var vaken, sen så ringde han och frågade om han fick komma hit och sova och självklart fick han det. Sen då han hade kommit så fortsatte jag mitt bak (fick avbryta för att hämta han i Burträsk) så mina Brownies blev klara vid halv tre. Kalle var inte sen på att smaka smeten...

Dom blev iallafall väldigt goda och nu så bakar jag igen, men den här gången blev det julkola. Dom är snart klar, jag ska bara vänta på att dom ska kallna lite så att jag kan slå in dom i papper. Sen måste jag duscha, elda och gå ut med Sita.. Imorron ska jag baka bullar och sen på eftermiddagen ska jag till tandläkaren. På onsdag ska jag på julbord i stan och dessutom ska jag träffa Maire, så min vecka är fullbokad även om jag är ledig ganska mycket..

 

Nu ska jag skära kola. Hejsålänge


Kommentarer
Postat av: sussie

tjoo, jag tänkte att vi bokar rent en stuga, du jag å gabbe, typ kring mars, i bygdsiljum såklart! bastar åker å har bara kul!

2009-12-14 @ 21:35:20
Postat av: Gabriella (Gabbe)

Men du jag håller med!! Varför ha du inge sagt om detta inlägg ;) lät jätteskoj!

2010-01-11 @ 14:56:21
URL: http://gabbesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0