Vi hade iallafall tur med vädret - igen..

Nu har vi varit "oppi Lia" på utflykt. Vi fiskade lite (jag fick faktiskt en fisk), sen så satt vi vid elden och väntade på att solen skulle kika fram och när den kom så jublade alla och sen blev det tyst för alla ville njuta av solen. Sen så fick Paulina en liten gädda och det såg så roligt ut när hon drog upp den, hon ropade "HJÄLP!!" och sen sprang hon mot Åke, med fisken hängandes efter.. : ) Sen när vi skulle fara hem så åkte jag skoter med Jonas och jag vet åtminstonde en som kommer att ha ordentligt med träningsvärk imorron och det är jag.. Kan man bli sjösjuk av att åka skoter?! Jag tror nämligen att jag blev det...

Nu ska vi grilla och nu känns det som om våren äntligen är påväg. Grillat är ett gott tecken på att våren är igång : )


Skriver mer senare när vi är hemma igen, just nu är vi i Bursiljum.. (har några fina bilder också!) 
Hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0