Tisdag

Jonas har farit till sitt andra hem och jag ligger kvar i sängen och tittar på min favoritfilm som jag älskar att titta på när jag är lite nere. Den är ganska barnslig, men den gör mig glad igen och det är ju bra : ) Jag hade funderat på att ta en promenad och ta tag i mina "byx-problem", men jag skjuter upp det till en annan da, har jag skjutit upp det så länge som jag redan har gjort så kan jag lika gärna skjuta upp det ytterligare ett par dar.. Men jag MÅSTE sluta äta så sent, det håller inte i längden och det är verkligen inte bra för kroppen..

Jag ska jobba idag, börjar halv fem.. Måste komma ihåg att ta med mig sängkläder : )

Känner fortfarande att jag är lika besviken som jag var igår. Tycker verkligen inte om det här.. Men som Jonas sa "Det är hennes förlust, inte din för du har ju alla andra.. Och så har du ju mig" : ) Hihi, han är ju så söt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0