Urban?

Jag har varit så himla dålig på att uppdatera här och det ber jag om ursäkt för. Det har varit ganska mycket jobb och lite sömn så nu har jag tagit det väldigt lugnt sen igår. Jag var till stan och fick massage och fixade lite. Imorron så jobbar jag och sen är jag ledig till 16.30 på måndag och sen så jobbar jag bara några timmar på onsdagen och sen är jag ledig i några dagar : )

Jonas ligger och vilar lite nu och jag vet inte om jag ska väcka han eller inte, just nu så svarar han bara "mmmm" om man frågar nåt, så det kanske är nu jag ska passa på att fråga om utlandsresa? Hehe, nä jag ska snart väcka han,  tänkte skriva lite blogg först och sen kolla blocket och norran osv, jag har ju inte haft tid till det förut.

Har tittat på nya James Bond filmen idag, men jag vet inte riktigt om jag hängde med i allt som hände så jag måste nog se den en gång till senare. Vi började se den igår, men jag somnade efter inledningen.

Jag: Ööh, du det har börjat nu..
Jonas: Urban?!?
Jag: Va ????
Jonas: Visst sa du Urban?
Jag: Nä.. Jag sa att det har börjat nu..

Nu ska jag kolla lite på voffvoffar på blocket..
Hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0