Gott & Blandat

Den här påskhelgen kändes väldigt kort, men vi har hunnit med mycket. I fredags så jobbade jag till klockan tre och sen åt vi middag i Bursiljum och avslutade kvällen med en omgång med skellefteåspelet. Jonas vann och Dan kom tvåa och sen slutade jag på tredje plats och det gjorde absolut ingenting, det som var viktigast av allt var ju att Dan inte vann så jag fick ju  min vilja igenom : )
 
I Lördags så va vi "oppi Lia" och fiskade och åkte skoter, en mysig dag som tog slut aldeles för snabbt. Sen så va vi i stan och då fick vi låna Sita. Nu har vi Sita här och hon är sååå mysig. Igår gick jag och Sita en ganska lång promenad och det var väldigt skönt och jag hoppas att min rygg blir bättre snart så att jag kan gå lite fler långa promenader..

Tänkte avsluta detta inlägg med några bilder från helgen.



Det  var gott med hare!


Jag tror att det var lite fullt i pulkan eller vad tror ni?


En fin liten bild från skoterleden mellan Mjödvattnet och Bursiljum


Jonas och Sita satt i solen och njöt: )

Tänkte avsluta med några bilder från min favoritsida forever21.com : )





Jag vet inte varför men jag är väldigt förtjust i rött just nu : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0