Trafikinformation från Bygdeträsk..

Just nu står det en lastbil mitt i backen, mitt mellan kurvorna. Den är trasig och därför också väldigt deprimerad, därför ber vi bilisterna att sänka farten och visa hänsyn till den gråtande lastbilen.

Haha, nä men faktiskt så står det en lastbil i backen som har sått där några timmar nu och det verkar vara det som behövdes för att folk skulle sakta in här utanför, det går faktiskt riktigt långsamt för en del men som vanligt så missar många 50 skylten och har därför aldeles för hög fart och måste därför panikbromsa för att hinna visa hänsyn typ..

Aja, slutpladdrat om deprimerade lastbilar och nu över till nåt viktigt! Jag har nämligen fått ett påskägg idag : )  Det var chefen Annika som gav alla var sitt påskägg (med godis!) och dessutom så var det godis som föll mig i smaken..

Nu måste jag fixa till fejjan lite (det som går fixa vill säga) för vi ska till mammsen och äta midag och sen blir det bowling.
Hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0