Tisdag och solen försvann nyss

Solen har försvunnit och det börjar kännas ganska kallt ute nu, men ändå så känner man klart och tydligt att våren är här. Kerstin är ren, snön smälter fort och fåglarna har börjat kvittra : ) Imorron så blir det jobb en liten stund och sen blir jag nog ledig några dagar. Sita här ju här med oss nu och det är så himla mysigt, jag vill verkligen ha en egen hund snart : )

Fick min Allerstidning idag så nu ska jag bläddra lite i den, det är en tävlig där som jag vill delta i, men då måste jag hitta på ett eget recept först, men det ska väl inte vara så svårt?


Middag i Bursiljum sen, så skriver kanske mer när jag kommer tillbaka : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0