språkproblem?

Ligger i sängen och väntar på att Jonas ska masa sig upp så att jag hinner se han innan jag ska jobba mina 26 timmar imorron. Har bakat butterkaka ikväll och det luktar gott i  hela huset. Börjar bli väldigt trött nu måste jag säga, men jag vet ju att jag är ledig på torsdag och sen igen hela helgen så nu kan jag sova lite ett par dagar : )

Hade nyss lite språkproblem, satt på msn och pratade med en spansk kille som tydligen är våran kusin, han skriver till min på svenska (med hjälp av översättningsprogram) och jag skriver till han på engelska så att han ska kunna träna på båda språken och jag kan ju säga att det är inte alltid som det blir rätt men det är ndå ganska lätt att förstå varandra : )

Nu ska jag sova
Hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0