Påskplaner?

Någon som har några påskplaner? Jag vet inte vad jag ska göra längre, förut trodde jag att jag skulle jobba men dom har inte ens frågat mig utan dom gav passet till nån annan. Det känns nästan som om det ska bli skönt att vara ledig lördag och söndag så jag tror att jag ska passa på att umgås med familjen och spela skellefteåspelet mot Dan mfl. Blev jättechockad idag då det knackade på dörren på jobbet, det var en påskkärring (okej, hon var kommunanställd) och hon hade fått i uppgift att dela ut påskägg till mig och brukaren från chefen, vi sa ingenting men vi hade ju redan fått varsitt ägg (i fredags), så nu har jag ett till påskägg med godis.. Jag måste ju ha varit jättesnäll : )

Nyss så gjorde jag en jättegod middag. Det blev biffar med vitlök och ost och potatis och champinjonstuvning *mums*
Nu ska jag städa undan lite, sen ska jag och Jonas hjälpas åt med disken : )


Hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0