Panavtal..

Jag tackade Nej..

Annika ringde nyss och då sa jag att jag ville jobba där jag jobbar, menatt jag inte kunde acceptera ett panavtal. Hon sa att hon förstod mig och att jag fick fortsätta att jobba vid behov och sen så får jag jobba hur mycket jag vill i sommar så det är ju bra. Jag tror faktiskt inte att dom kommer att hitta nån ny där än på ett tag så jag kommer nog att få jobba rätt så mycket. Nu till påsk så verkar det då som om jag kan få jobba fredag lördag söndag och måndag om jag vill, men jag vet inte än om det går ihop med schemat osv, sen så vill jag ju gärna hinna umgås med nära och kära under påsken också, men jobbet kommer nog först.

Många tycker nog att jag var dum som tackade nej till ett jobb nu i dessa tider, men jag kan inte tacka ja bara därför heller. Jag vet att jag kan få jobba mycket om jag bara anstränger mig och letar jobb på fler ställen (om jag nu får mindre där jag redan jobbar)..  Annika sa att hon har en idé, men att hon inte vet om den går att genomföra och tills dess att det står klart om hur hon ska göra så får jag fortsätta på den raden jag redan jobbar : )

Förresten så blev det ingen ugnspannkaka idag, men det blev plättar och det är minst lika gott : )

Nu ska jag ta min älskade mp3 och ta en promenad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0