Kaffe i massor..

Idag så har jag varit i Norsjö och hälsat på Maire och Birger och där blev det kaffe, sen så for jag till Marie och där blev det mer kaffe, sen så blev det Östen och Anita och ännu mer kaffe : ) I morse innan jag for till Norsjö så bakade jag en sockerkaka med äpple och kanel och den blev superdupermega god : )

Fick en jättefin blomma av faster Anita och, eller jag fick två men en var hur fin som helst. Den är inte så lila som det sr ut, men jag älskar den verkligen. Det var år och dar sen jag var hos Östen och Anita senast och dom har hunnit göra ganska mycket i huset sen sist. Det första Anita sa när jag komme dit var "Vad synd att jag inte har några paltar, du tycker ju om såna.." Det råkade ju vara så attt sist jag var där och åt palt så var jag 16 år och jättehungrig, jag åt nämligen 6 paltar..



Tänkte avsluta dagens enda inlägg med några visdomsord från min lillebror Kalle.

"Sitt sttill, jag ser ju inte vad jag tänker"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0