Jävla stövel!

Tycker nite om min mobil, den ska lämnas in för lagning imorron. Nokia passar nog bättre på fötterna än som mobiltelefon..

Idag har vi varit i Umeå och sen så har Kerstin fått sommardäck. Full rulle hela helgen kommer det att bli, ska nämligen jobba.

Fredag: 16.30-23.30
Lördag: 06.30-09.30
Söndag: 07.30-23.30
Måndag: 06.30-09.30
Tisdag: 07.30-16.30

Sen kommer jag att vara ledig till söndag. Jag FÅR inte jobba mer så det känns typ skönt. Sen så kanske vi hinner hitta på nå under dom dagar som jag ska vara ledig. Har dessutom slagit rekord den här månaden. 146 timmar kommer det att bli och det tycker jag är ganska bra för en som "bara" jobbar extra..


Imorron blir det stan, lämna in mobilen och sen handla lite.
Nu ska jag mysa lite med min älskling!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0