Jag är så duktig..

Jag känner mig jätteduktig idag. Jag kom hem vid tio och då började jag med att göra mat till Jonas, så att han fick nåt i magen innan han skulle på gummiverkstan. Sen så bakade jag en kokostoscakaka och sen så gjorde jag något som jag aldrig gjort förut.. Jag tvättade bilen och jag tror att det blev ganska bra : ) Jag är iallfall nöjd.

Bjöd över Sigvard på fika och han blev jätteglad och sen så satt jag ute och förde protokoll över vilka som körde för fort och vilka som körde 50. Resultat? Jo:  8/16 körde på tok för fort och 5 stycken skulle svänga i korsningen eller så svängde dom ut från korsningen, alltså så var det 3 av 16 som körde hela sträckan och som körde i "rätt" hastighet. Satt ute i ca 20 minuter och sen fick jag ont i huvudet så då gick jag in, ska fortsätta med mitt lilla projekt nån annan dag. Nu ska jag ta itu med lite disk, det fanns nämligen inget varmvatten när jag hade bakat min kaka så jag kunde inte diska allt på en gång.. Men det ska jag alltså göra nu, jag ska ta tag i det på en gång!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej !

Ja,du har verkligen varit duktig idag. Så trevligt för Sigvard,med kaffe och nybakad kaka. Jag funderar fortfarande vad jag ska baka till skolan nästa vecka. Kan man göra kokostosca i långpanna ???

2009-04-22 @ 20:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0