Halv tre..

och jag ligger fortfarande i sängen.. Jag har ingen ork i kroppen : (

Ligger och skriver med en kompis på facebook och hon ska tydligen hit i sommar, hon ska till vilhelmina och hälsa på nån så då ska hon stanna här hos mig också, så himla roligt det ska bli. Felicie gick i samma klass som mig första året på Livsmedelsprogrammet i Örebro, men hon hoppade av och började om på nytt i Lindesberg och sen så har vi hållit kontakten för hon är så himla rolig : ) Ska bli skitkul att få visa henne mitt "nya" liv och så ska hon få träffa min mormor :D

Snart ska jag gå ut till postlådan och kolla om min nya Allers har kommit idag, jag hoppas verkligen det så har jag nåt att göra på jobbet ikväll.. Ne, nu är det dags för mig att lämna datorn och sängen och sen hoppa in i duschen, måste ju hinna göra mig klar innan jag ska jobba..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0