Halv fyra..

Och jag är uppe och springer.. Har duschat och fixat lite och nu är jag nästan redo för att bege mig mot jobbet. Har inte kollat brevlådan än, men jag ska göra det snart. Det ringde en granne hit nyss och frågade om vi ägde en beige katt, hon hade sett en utanför huset idag och hon hade aldrig sett den förut så hon blev nyfiken och ringde för att kolla om det var våran katt, för när Jonas hade flyttat in här så var det någon som hade sagt till henne att "pojken" hade en katt.. hihi..

Nu ska jag göra nåt vettigt, typ platta luggen eller nåt.. Sen så blir det ingen mer blogg idag utan ni får vänta till imorron mitt på dagen typ : ) Sen efter imorron så är jag typ ledig en hel vecka om inte nån blir sjuk..




Every time we meet
The picture is complete
Every time we touch
The feeling is too much
He’s all I ever need
To fall in love again
I knew it from the very start

He´s the puzzle of my heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0