En dag i stan

Nu har jag varit i stan mest hela dan, men nu ska jag fara åt andra hållet, nämligen jobbet. Börjar halv fem så det är väl dax att bege sig dit snart. Har iallafall varit i stna och kollat på bilar, handlat och köpt ett par skor. Dessutom så har jag köpt massor med frukt som jag ska ha med mig på jobbet så att jag inte äter massa onyttigt, vikten har ökat tillräckligt nu och nu är det ner som gäller. Får se om det blir nåt bloggande imorron när jag kommer hem, eller om jag skjuter upp det till på måndag.

Ha en trevlig helg.. Ja, Anette jag tror att du kan göra kokostoscan i långpanna, men du bör nog dubbla receptet ett par ggr så att den blir lite tjock : )

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0