Det blev som jag trodde..

..nästan.. Jag blev väckt 09.30, men inte av Annika utan av Kicki som jobbar på samma ställe som mig. Annika går fortfarande inte att få tag på så jag har inte kunnat meddela mitt beslut än och jag har säkert ringt över 20 ggr.

Nu sitter jag och funderar på vad vi ska äta till lunch, jag funderar på att göra ugnspannkaka, men jag vet inte än det känns som om jag vill göra nån "riktig" mat istället för alla dessa snabbmatsrätter som bara sätter sig runt midjan. Det är dags att ta tag i matlagningen och göra nåt hemmalagat för en gångs skull.. Sådeså.

Nu ska jag sätta igång, men först måste jag nog fråga Jonas vad han vill äta, men troligtvis så kommer jag att få ett "mmmm" till svar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0