Bowling och mormorbil..

NU har vi varit i stan och ätit middag hos mamma, sen bowlade vi och jag blev trea.. Mamma vann och Jonas komme tvåa, men det var kul ändå. Sen for vi till nyckelgatan och spelade chicago medans mamma gjorde sig klar för att gå ut och roa sig. Jag skjutsade upp mamma i mormors bil och det gick jättebra. Förresten så körde jag mormors bil till bowlingen också, Jonas sa att han inte hade körkort för toyota, eller yotota som vi har sagt hela kvällen.

Lastbilen står fortfarande kvar här utanför och den kommer nog att vara kvar ett bra tag till, så jag vet ju vart jag kommer att ha min sambo imorron.

Ja, det var en snabb uppdatering av kvällens händelser.

Jag får tacka för mig och bydeträsks nytt är tillbakas imorron mitt på dagen eller nåt åt de hållet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0