Tisdag

Ja, nu är det tisdag och imorron är det onsdag och dax för ett nytt besök hos arbetsförmedlingen. Kanske borde göra min hemläxa? Förresten så har jag fått svar från en av mina ansökningar, vad dom vill vet jag inte men dom skulle höra av sig idag efter lunchen och den är väl över snart? eller? 

Läste nyss en artikel på norran.se där dom gjort ett liiitet fel vad gäller datumet..
"Den man som hittades i ett grustag strax norr om Umeå den 37 september är nu identifierad"
Jag visste inte att det fanns 37 dagar i
september, visste du?

Nä, nu ska jag lägga mig på soffan och slappa lite.. eller nä, det ska jag inte heller göra, jag ska tvätta kläder.. Så var det ju :P

Lisa säger: Att sova är underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0