Till Janna!

Detta inlägg dedikerar jag till Janna Lundström som troligtvis är min enda läsare (alla andra har nog tröttnat på att jag inte skrev ett enda inlägg från 28/5 tills igår.) Janna är min ormjävel och en riktigt rolig sak, hon har haft hand om min lillebrors odåga i tre veckor, men sen kom hon/vi fram till att det inte var hunden som det var fel på.
Jag kommer ihåg första gången jag träffade Janna och vi skulle gå på fest, vi skulle feströka men hon fick inte fart på den. Kommer du ihåg vad jag sa då? Jo jag sa: "Janna, du suger inte nog hårt". Jag och Janna tillsammans blir katastrofalt roligt. Man vet aldrig vad som kan hända när vi är tillsammans, jag blir som ung på nytt (yngre!) och Janna blir likadan! Oj oj vad roligt det kan bli ibland :P

Nu så tänkte jag berätta historien om den sista getingjäveln för i år. Han är inte död, han heter Herbert och bor på våran toalett. Han är stoor och ful och låter som flera stycken. Jag har inte mod nog att slå ihjäl Herbert, men det har Mercedes. Hon har lokaliserat honom och sitter och har järnkoll på vart han rör sig, så snart så är förhoppningsvis Herbert död utan att jag har behövs lyfta ett finger. (Mercedes är en katt för den som vill veta).

Suck, jobb i natt. Ser fram emot att få lönen, men skulle helst slippa jobba i natt.

Nu kanske jag borde städa det sista innan min sweetnose kommer hem!

Lisa säger: Döda Herbert!

Kommentarer
Postat av: Janna

Haha fan va söt du är:P

2008-10-10 @ 19:22:24
URL: http://jagsugeravbananer.blogg.se/
Postat av: Cissi A

Nähä du har 2 läsare =) Bara så du vet ;)

2008-10-14 @ 19:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0