Nu måste jag..

..börja uppdatera min blogg lite oftare för det säger Janna att jag måste, så då är det bara att lyssna på vad hon säger för en gångs skull :P Det var ju som sagt väldigt länge sen jag skrev här och det är mycket som har hänt i mitt liv sen dess..

1. Jag har flyttat från Örebro till Burträsk
2. Jag har träffat en ny kille (världens snällaste)
3. Jag har tagit körkort
4. Jag har krockat
5. Jag har blivit arbetslös
6. Jag har skaffat mig en bil (Kerstin)
7. Jag har varit i Bulgarien (kanske hade med det i mitt förra inlägg, men jag kan ju skriva det en gång till för säkerhetsskull)

Kanske inte i den här ordningen, men det är ungefär det som har hänt i mitt liv sen jag skrev här sist.

Ska tillägga att jag skriver det här inlägget för att ormjäveln tjatade lite på mig ;) Meeeeeeen jag ska bättra mig och skriva oftare (om jag kommer ihåg)...

 Puss på min sötnos <3

Lisa säger: Skaffa ett liv, det har jag gjort!

Kommentarer
Postat av: Janna

2008-10-09 @ 23:06:39
URL: http://jagsugeravbananer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men Musen, det är inte frågan om att du ska FÖRSÖKA uppdatera oftare. Du SKA uppdatera oftare:P Annars blir de spö!

2008-10-09 @ 23:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0