Nu har jag varit en dålig flicka igen..

Har inte uppdaterat min blogg på fleeera dagar, hur har du klarat dig Janna?
Vill ge ett stort tack till Cissi och Mats som hjälpte mig idag när Kerstin hade en lite svacka (jag hade glömt lyset på utan att jag visste att jag hade det på) så dom hjälpte mig att starta henne igen :P Mitt på en parkering i stan!

För den som vill veta så är Herbert död nu. Jonas kom till mig på jobbet i lördags och sa "Va vare han hette nu... han som bodde på toaletten" då sa jag Herbert och då sa han att han var död.. Katten hade inget med det att göra, men Herbert hade satt sig på Jonas handduk när han skulle duscha så han krossade han! Jag slapp iallafall så jag är nöjd.

Börjar bli förkyld nu, näsan rinner och halsen smärtar lite lätt.

Har för övrigt varit på arbetsförmedlingen idag, går nån sån där jobbsökar kurs eller va de nu kallas.

Nu blire nog krysset (verkar som det så får väl haka på) Är ju alltid roligt om man har trevlig sällskap (och det har ag ju för jag har ju Jonas). Nu kanske jag ska göra det jag skulle göra (hämta en glödlampa)

Lisa säger: Länge levde Herbert!

Kommentarer
Postat av: Mathilda :)

haha vem är/ var Herbert? :P

2008-10-13 @ 23:54:00
URL: http://mathildadahlberg.blogg.se/
Postat av: Cissi A

Det var så lite så =)

2008-10-14 @ 19:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0