Nu är det söndag..

och helgen är över..
Idag har jag legat och snorat för att nu är det min tur att bli sjuk. Vi har även varit i bure idag och hälsat på min mamma (mest för att hon hade massa hostmedicin till mig), sen så va vi på krysset å åt men jag var inte så hungrig (kan knappt svälja). Nu sitter jag hemma igen med mössan fortfarande på huvudet (det är KALLT!)

Haha, Mercan är lite söt ibland. Nu när vi kom hem så hade hon legat pch stått på Jonas tangentbord. Hon hade sökt på massa saker men inte hittat nåt (hon hade glömt trycka på enter)..  Hon tittade förvånat på mig när jag frågade om hon verkligen fick vara där och sen hoppade hon ner :)

Bilen framför oss åkte av vägen påväg hem nyss. Det gick bra för den som körde, men jag tror att vinterdäcken sätts på imororn :)

I natt ska jag sova på soffan för att det är "lättare" luft nere.. ska nog bli bra :P



Lisa säger: Keep out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0