Nu är det illa..

Klockan har passerat fyra, det är inte natt längre utan nu är det morgon och jag har inte somnat än! Jag är dötrött men klarvaken och jag vet inte vad jag ska göra för att kunna somna! Så lite som jag har sovit dom senaste dagarna så borde jag ju vara däckad nu, jag borde inte ens ha varit vaken efter åtta ikväll.. men men, sånt som händer verkar det som..

Imorron (IDAG) ska jag upp tidigt, eller ja.. kl 9 så det är väl ganska tidigt, iaf när man har varit vaken såhär länge, eller? visst är det det?? Jag ber om ursäkt om detta inlägg är oläsbart (ja jag vet att det inte finns ord så som osmart, obra, oläsbart osv men nu bor jag i norrland och där använder man såna ord... SÅDESÅ!) men jag börjar bli riktigt ruskigt trött och jag vet inte vad jag ska göra för att somna. Vill inte väcka Jonas och det finns ingen annan som jag tror är vaken heller. Ja, det är nog bara jag som är vaken (SUCK)! Jag vill inte vara vaken, jag vill sova nu!!

Ja, som sagt.. det som är skrivet nu behöver ni inte ta på så stort allvar.. sömnbrist =hjärnbrist (vilket jag redan har, men det  kanske låter bättre om jag inte erkänner det..)..

Nä, ska gå upp och lägga mig i sängen och koncentrera mig på att försöka att inte tänka på att jag hostar när jag ligger ner så kanske det funkar :P

Lisa säger: Ge mig en fet smäll så att jag däckar! just do it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0