Nu är det illa igen..

hähä, nä jag har inte varit så duktig på att uppdatera min kära blogg, har haft fullt upp med annat. Jobbade ju på folkparken i lördags och det gick faktiskt över förväntan, jag är nöjd med hur det gick iaf! Sen så for till till Bygdsiljum och våldgästade en fest och sen for vi hem o sov och sen så var det söndag.. Söndagen var lugn och skön och slutade med ett besök på Max i Umeå med Anton och Linn och aldeles för lite sömn..

Igår så va jag till stan på dagen och shoppade lite tröjor o sånt som jag kan ha när jag ska jobba och sen så tog jag med mig massa färg och tapetprover hem som vi har tittat lite på och nu ska vi snart till stan igen och titta mer på färg o sånt! igår på kvällen så for vi till stan med Jonas föräldrar och då blev det ÖB och shape, vi hittade massor med fina saker på shape och nu kommer det att bli hur fint och mysigt som helst här!

Sen så fixade vi till lite och nu har jag en sminkhörna *glaaaaaaaad* Jonas är min handyman ;)

Linn ålade runt i baksätet
-vad gör du Linn?
-jag testar olika ställningar
-öööh.. okej
Från hörnet hörs Anton
-Jag är oskylldig!!!

Nä, nu ska jag gå och väcka Jonas så att vi får oss iväg till stan snart.


Lisa säger: snö snö snö snö, ge mig snö nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0