Myskväll..

Nu har jag haft myskväll med mig själv för Jonas ligger och sover. Har ätit popcorn och godis och tittat på massa avsnitt av  "Tack gode gud" oj oj vad bra det är :P Fick nyss ett mms av min syster där hennes dotter Cailey (snart två år) försöker säga krokodil.. Sötare unge får man leta efter men det lär inte finnas nån :P

Måste försöka hålla mig vaken ett tag till så att jag blir jättejättetrött så att jag orkar sova mkt imorron så att jag klarar natten på jobbet. Har två nätter till nu men sen så blir det nog inget mer om inte nån blir sjuk..

Men du.. från det ena till det sjuttisjätte.. Jag har läst jättebra böcker på senaste tiden. Skrivna av Sophie Kinsella. Hon skriver böcker om en Shoppaholic och böckerna är skrivna på ett roligt och lättläst sätt, men glömmer typ bort tiden. Så det är mitt tips.. Sophie Kinsella :P

Nu ska jag tillbaka till skålen med popcornen och tv:n..

Lisa säger: Gör nåt bra - skjut en älg.. Dom är ju bara i vägen! (eller på)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0