Lång dag..

Idag har det varit en lång dag men det känns som om jag har fått en del gjort också! Tapeterna som jag skulle välja blev inte valda, men nästan, Jonas ska kolla lite imorron. Jag lagade god middag (chilikassler och lök&paprikaris) och sen så har jag bakat en kaka (choklad med päron som vanligt) och sen så har jag färgat mitt hår. En fråga som jag måste ställa mig är: Varför färgar jag alltid håret dagen innan något viktigt?! Varför gör jag samma misstag gång på gång? Nu säger jag inte att det inte blev bra ikväll (men det blev ju inte det), men varför måste jag alltid säga emot mig själv?

Har pratat med Ylva ikväll och imorron ska jag kolla på jobbet hur dom kommer att behöva personal vid jul osv, för jag vill ju inte jobba hela tiden när Ylva ska vara här (kanske inte blir så roligt för henne). Hon ska nog vara här en hel vecka och imorron ska vi bestämma mer om hur och när hon ska komma. ÅÅÅÅh vad jag längtar till NYÅR!
Jag saknar Ylva och det ska bli så roligt när hon kommer hit!

Färgen Aina blev jättefint i rummet, precis som jag trodde ;)

Förresten, jag är duktig flicka nu! 10 Dagar ;)

Lisa säger: 63 dagar kvar av 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0