Fredag

Ja, jag vet att förra rubriken är felstavad! Dåligt av mig.. Stavfel här och där får ni räkna med ;)

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen och haft sista träffen på den här jobbsökarkursen som jag har gått och idag så hade vi hur man skulle skriva ett personligt brev och meritförteckning och läxan var att man skulle skriva färdigt ett brev efter hur dom hade sagt och jag hade gjort helt rätt, det var ingenting som dom ville ändra på!

Sen så for jag på folkparken och pratade med en som jobbade där så nästa lördag ska jag jobba i serveringen där, ska bli skitkul! Sen så när jag komme hem så städade jag ur bilen lite lätt och sen så sorterade jag ur min garderob (om nån vill ha kläder så finns det 4 konsumkassar). Nu så är jag hungrig och ska snart laga nå mat. Sen blir det SOVA, sov bara två timmar natten till idag så jag börjar bli lite trött.



Lisa säger: Gynekolog hittade knarkgömma.. (vart?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0