Första dagen

Idag har jag varit på min första inskolningsdag i Robertsfors och det gick faktiskt väldigt bra tycker jag och jag hade jättekul. Men jag kan ju säga att jag kommer inte att komma ihåg det som hände idag så att jag kan änvända det imorron, kommer inte att ha koll på namn eller annat hos vare sig personal eller vårdtagare men det kanske löser sig med tiden?

Nu börjar det nästan bli klart där uppe (kanske för att jag har hållit mig borta!) och det blir hur fint som helst och jag är helt nöjd ;) Tack Jonas för att du är så underbar! Du är min aldeles egna handyman och jag vill aldrig förlora dig ;)

Nu så ska jag nog snart sova. det känns iallafall som att jag behöver det..
haha, nu blev jag nyfiken så jag måste avsluta detta inlägg så att jag kan kolla in Jannas blogg!

Lisa säger: Snön kom men valde att inte stanna. synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0