Det går frammåt!

Mitt jobbsökande har gått framåt, ska till stan imorron på sista mötet med arbetsförmedlingen (för den här veckan) och efter det ska jag till folkparken på möte (kanske får jobba där vid behov). På Onsdag ska jag till Robertsfors på möte om jobb.. Så det känns bra och jag hoppas på jobb så snart som möjligt :)

Nu har vi varit på bio och sett Rallybrudar, den var ganska bra faktiskt och vi fick dubbelsäte i mitten även fast vi inte hade bokat, så det är ju bra :P Sen så skulle vi gå på Kriti och äta, men vi ångrade oss och gick på tatung istället. Åt västerbottensostgratinerad fläskfile med potatisgratäng så nu är jag proppmätt (eller M E T som kalle hade sagt ).
Den 16 är ett bra datum, kom ihåg det ;)

Nu så har jag skrivit mitt personliga brev och meritförteckning klar (tror och hoppas det iaf).

Fick en kommentar av Cissi, hon skrev "Du har faktiskt två läsare" så det är ju skönt att veta.

Nu blir det sängen och sen upp tidigt i morrron..

Från det enda till det sjuttisjätte! Mammas tupp måste ha nåt fel på stämbanden för int faan låt han som en tupp! Jag frågade Bengt om tvn hade hakat upp sig och då sa han att det var tuppen..

Lisa säger: I love life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0