Börjar kännas i huvudet..

Gick och la mig vid tre och klev upp åtta :P Ska jobba natt i natt så jag MÅSTE hinna sova mer idag på dagen. Börjar bli väldigt trött nu, så kanske får lägga mig på soffan och slappa ett tag.
Sen så ska jag vänta på sötisen, vill att han ska komma hem snart igen. Tittar lite mera på tack gode gud och det är ju så klockrent att det är inte sant!

Kerstin kommer inte att starta idag skulle jag kunna gissa. Gick ut nu på morronen och såg att jag hade glömt lampan på inne i bilen och det är ju iiiiinte bra..Så jag får allt vackert stanna hemma till sötisen kommer hem igen ;)

Har sökt ett par jobb nu så jag hoppas att jag får napp någonstans. Vill inte vara hemma hela dagarna!


Undra vad jag ska hitta på idag?
Förresten, nu hoppas jag att du blir tyst Janna, nu har jag kommit igång med de hära blogghelvetet :P Ska kanske tillomed skriva en gång till innan jag ska jobba.

Lisa säger - Mössan på, nu är det kyligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0