Tjolahopp!

Här ligger jag mitt i natten i vardagsrummet och tittar på tv. Har tittat på ugly betty och två avsnitt av desperate houswives (vissa har ju inspelningsbar dvd). Jag måste ha missat ett par avsnitt av Desperate Housewives för jag kan inte fatta vissa saker. Eller så kanske det bara är jag som är korkad, hmm.. bra fråga! Men om det är någon som kan hjälpa mig med dessa frågor så skulle jag bli glad.

1. Varför har Orson suttit i fängelse?
2. Vem är det Edies man vill hämnas på?
3. Och varför vill han ha bort Mrs McCluskey?
4. Vad var det för olycka som Tom råkade ut för och i vilket avsnitt var det?

Jonas ska upp halv fem så jag måste nog hjälpa till lite så att han inte försover sig så jag får helt enkelt sova senare.
Har många planer för morgondagen, hade tänkt fixa lite här hemma för det känns som om det har stått stilla nu när jag har jobbat och så. Någon som vet hur man utrotar dessa jävla blom/bananflugor?! Jag vet inte hur jag ska göra och dom börjar bli väldigt irriterande!

Nä, nu har jag slut batteri på min dator så nu måste jag tillbaks till sovrummet, GODNATT!

Lisa säger: Ni som läser min blogg, HJÄLP MIG med mina frågor ;)

Kommentarer
Postat av: Cissi A

Nu ska vi se om jag kan hjälpa dig lite :p

Ska försöka minnas hur allt var, är några avsnitt före dom som visas i sverige.

1. Orson har suttit i fängelse för att han erkände att han kört på Mike.

2. Det vet man inte än, men jag tror det är Mike :p

3. Det är nog för att hon vet att han döljer något och har börjat snoka runt.

Nummer 4 minns jag inte och vet inte heller vilket avsnitt det än.

2008-11-26 @ 19:45:08
Postat av: Anonym

Dom har ju hoppat fram fem år i serien, det kanske är därför du inte hänger med?

2008-11-27 @ 15:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0