Söndag igen..

Och idag är det ju första advent! Snart är det jul och i år längtar jag efter julen. Förra året så jobbade jag 15-21 bara för att jag ville hoppa över julen, men nu vill jag att den ska skynda sig hit :) Och det har inte med julklapparna att göra! Har tillochmed sagt att jag vägrar att jobba, även om jag inte brukar säga nej till jobb.

Jonas har varit ute och testat skotern, han fick igång den men jag tyckte att det lät som att den hade ont i halsen. Skotern lät inte frisk iallafall!

Sängen har varit min plats idag, har ju kommit på att jag kan ha datorn i mitt knä och ändå ligga under täcket, så mig går det ingen nöd på.

Om ett tag ska vi fara och köpa pizza och sen fara till Jonas föräldrar.

NU ska jag inte störa mer.

Lisa säger: Snart är det nyår, men alla mina löften är redan avklarade. nån som har nåt förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0