Krysset..

Nu har vi varit på krysset och ätit kvällsmat, inte så nyttigt men det var jävligt gott! I Burträsk så var det en bil som pallnitade på vägen så att bilen bakom körde på han, sen försökte han få det till att det var bilen som körde på han som hade gjort fel när han själv inte hade gjort tecken för att han skulle stanna och dessutom så stannade han där det var stoppförbud. Så jag hoppas att han bakom står på sig för det var ju inte hans fel..

Jag känner att idag (eller just nu kan man säga) så är jag inte så pigg så jag vet inte riktigt vad det är som kommer ur min käft. Har inte gjort nåt vettigt idag förutom varit på arbetsförmedlingen (inte för att det är nåt vettigt men det kanske räknas som mer vettigt än att äta på krysset?)..

Nu blir det sängen, men först tänkte jag försöka komma ihåg hur man gjorde för att lägga ut bilder tillsammans med inläggen.. Kan bli svårt men jag hoppas att minnet är bättre än vad jag tror!

Tänkte iaf lägga ut en bild på den fina blåa golfen som tyvärr dog den 13/8 p.g.a att jag tog körkort.. men men, sånt som händer, nu har jag ju Kerstin =D




Jag som precis hade lärt mig registreringsnummret..

Lisa säger: Nej Janna, du är inte bättre än mig, du har bara mer tid att spendera på nöje (bloggen) ;)

Kommentarer
Postat av: Cissi A

Oj så orolig jag var när du dödade golfen.

Fy på dig som skrämmer mig så :p



2008-11-11 @ 00:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0