Jag var på dejt igår..

Japp, jag och Kerstin dejtade diket. Eller ja, det var en korsning och vi var inte så långt ner så man kanske kan säga att det var en snödriva som vi dejtade! Han som låg före kom på att han skulle svänga ganska sent och jag hade två val. Snödrivan eller arslet på bilen, snacka om lätt val.. Han som svängde in kom tillbaka efter ett tag och frågade om hans blinkers inte fungerade eller, och då sa jag att det gjorde den men att den kom ut väääldigt sent. Han bad om ursäkt (med halvtjurig röst) och sen så sa han "du klarar dig väl själv?" och sen gick han igen.



Nä, nu ska jag dejta sängen, vi har varit på hemmakväll och hyrt 5 filmer! :)

Lisa säger: Tack och lov att snön är mjuk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0