Jag känner mig konstig.

Det känns som om jag har haft en konstig dag idag. Det har inte varit en dålig dag och det har inte varit en bra dag, utan den har bara varit konstig. Nu börjar ena rummet där uppe bli klart, eller klart blir det ju aldrig, men det börjar likna nåt iallafall.

Idag har jag gjort nästan ingenting, jag har diskat och bakat en kladdkaka. Jag har hjälpt till att trä symaskinen så att Jonas mamma kunde fålla upp våra nya gardiner. Jag har tittat på Ugly Betty. Sen har jag inte gjort nåt mer. Suck. Konstig dag. Suck!

Jag måste säga att jag hade jätteroligt i Lördags när vi var och badade och jag har faktiskt ett par bilder. Emma, Anton och Simon lekte med flytsaker som barn kan låna så jag tänkte att dagens bild blir en bild på Emma i bikini, med gula flytsaker på olika ställen. (Ja, det är tillåtet att skratta!)




Nu ska jag diska igen och sen blir det nog SOVA!

Lisa säger: Polisen är bra att ha ibland, det går väldigt sakta nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0