IKEA

Nu har vi varit på Ikea i Sundvall. Vi åkte kl 07.00 i morse och kom hem ca 20.20 nu ikväll. Bara besöket på Ikea tog tre timmar och sen blev det en timme till inne på Biltema. Nån trafikolycka mellan övik och umeå gjorde så att vi kom hem senare än planerat, men jag är glad ändå för nu har vi massvis med nya saker till rummet som vi (jonas) gjorde om förra veckan. En vagn för möbler och en vagn för inredning eller vad man nu ska kalla det och båda var fulla! Tack för idag Jonas, du var söt som vanligt. Har aldrig förut handlat med någon som varit så lugn som du ;) Du är min bara min, jag släpper dig aldrig!

Lisa säger: Ikea gjordes för kvinnorna och Biltema för männen, det kan jag konstatera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0