Hur gör man?

För att bli av med ett beroende? Jag kan inte sluta lyssna på Beyonce - if i were a boy. Jag verkar inte bli less den heller så jag vet inte vad jag ska göra. Jag älskar den låten just nu! Thats it!

Idag har vi varit till stan och köpt ett våffeljärn och en multiskrivare, alltså skrivare/kopiator/scanner så det är ju bra! Nu kan jag ju skriva ut alla mina recept istället för att skriva dom för hand och sen tappa bort dom. Har tillochmed köpt en pärm med döskallar på att ha mina recept i.. Köpte lite blommor oxå, och en matta att ha i hallen och sen blev det andra saker som jag inte kommer ihåg.

Nu ska jag plugga lite, har ju de där provet imorron och jag måste ju klara det för annars får jag inte ge medicin.. MÅSTE MÅSTE klara det! Håll alla era tummar och tår!

Lisa säger: Ingen som kan komma och trycka in medicinhäftet i huvudet på mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0